Kom som en chock

Tänkte berätta lite vart jag har hållit hus, vissa av er vet redan men för er som inte vet ska få lite fakta nu.
I måndags precis innan jag skulle sluta så var jag och Hanna med på ett ultraljud. Vi följde med patienten och allt kändes bra. Hade dock känt mig lite konstig under dagen. Men efter ett tag så fick jag som ett starkt tryck i huvudet och bestämde mig för att sätta mig ner.
 En stund senare vaknar jag upp och det står en massa folk runt om mig. De körde mig till akuten där jag dock fick vänta drygt 5 timmar. Efter ett tag bestämde de sig för att hålla mig kvar där över natten så de kunde hålla koll på mitt hjärta. Men Jag var där i drygt 3 dagar.  de gjorde EKG, Skallröntgen , EGG samt ultraljud på hjärtat.  De tror att de kan röra sig om epilepsi så jag får se nu vad de kommer fram till

Tänkte bara säga det och att jag förmodligen kommer vara svår att ha kontakt med nu när jag kommer sova ganska mkt. Men så ni vet vad som har hänt

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2009-11-25 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0