migrän och en massa plugg...

det var ett ganska bra tag sen jag skrev, men känns som jag saknat att skriva här på blogge..
Idag är jag hemma och skulle plugga en massa så jag inte har något liggandes under praktiken som börjar nästa vecka.  Men så vaknade man med migrän, men aj ainte så mycket att göra åt det.

Nästa vecka opereraas jag så då kommer jag vara ledig/sjukskriven 2 veckor efter det. Så jag kanske hinner klart med mitt projektarbete som ska vara klart vecka 12..

Aja nu måste jag söka på en massa sjukdomar och sedan skriva några sidor om de.


Ciao

Kommentarer
Postat av: Cindii

Eriiiiiiiiica din mupp, vad händer, uppdatera dåå! :D

2010-03-15 @ 13:17:43
URL: http://cindiii.blogg.se/
Postat av: cindii

HAHAHAHA jag veeeeeeeeet. Men kom igen, så farligt äre väll inte?? SÅ störd kan jag väll inte va? ;) Ahahahaha

2010-04-05 @ 18:37:28
URL: http://cindiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0