hur vet man vad man ska tro på?

heje!

Mår inte så bra idag, jag och N har bråkat. Hatar att göra det, och nu har han åkt här ifrån.  Vet inte vad jag ska göra, vill bara att allt ska vara bra. Finns ingen här som kan få mig på andra tankar heller. Tjejerna är hos grannen och leker. Tur att de iaf e inne nu när det är kaosväder. Nu skulle jag haft en liten Chi, någon som alltid är med en. Men augusti eller september så ska jag köpa en, det är bestämt. Jag måste ha en, orkar inte vänta.
 Orkar inte skriva så mycket just nu, känns bara tomt och onödigt. Hoppas alla andra har en bättre dag än den jag har iaf. Hoppas allt löser sig.

Snart får jag iaf träffa min familj, saknar dom så mycket. Ska vara hemma så mycket som möjligt den här veckan. De är dom man vet som alltid kommer finnas för en, vare sig de är gott elle ont.

Aja
hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0