länge sen

halloj!

länge sen jag skrev. Men det händer saker hela tiden och man hinner inte mer än att blinka så händer något igen.
Men nu är det iaf mindre än en månad kvar till studenten. Fattar inte att jag har klarat mig alla år. Men man har varit med om mycket under alla år i skolan.

Idag iaf så var vi på danderyd och kollade på operationer. Först en testikelcancer sedan en förstorad prostata. Mycket intressanta.
Efter det åkte jag, hanna och louise till ett buffé ställe. Mycket god mat. Kommer ej ihåg vad det hette men men.

Imorn ska jag äntligen till gyn igen. Hoppas allt är borta så jag slipper mer besvär. Men med min tur det här året så lär väl inte det hända.

Nu ska jag kolla på tv med farfar och vänta på att farmor kommer så jag kan få testa min studentklänning.


Ha det bra CIIIIIAAAAAAAAAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0