nu är det dags för fredagsmys

HalliHallååååå

Just nu sitter man i mys kläder och kollar på våra bästa år. Efter det måste jag skynda mig in i duschen för att ta bussen som går kl 12 mot jobbet. Hoppas det blir en lugn kväll idag, de dagarna gör att man vill tillbaka och jobba. Ska ju jobba där hela sommarn, fast är ledig ganska många dagar emellan. Hoppas de fyller ut med lite ,er tider:D..

Igår iaf så var det en väldigt lugn dag, en dag som vi bara låg i sängen och kolla på massa filmer. Det är skönt och bara ligga och mysa, prata samt kolla på film med den man älskar.

Nu på tal om ingenting så har jag funderat på skaffa mig en liten hund. Jag har kontaktat ett par uppfödare och hra några favoriter. Jag funderar på skaffa en till augusti. Men vi får se hur det blir med det.
Nu börjar pogrammet igen, måste kila

CIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0