101101

Just nu vet jag inte vad jag ska göra, allt e upp och ner. Trodde allt hade blivit bättre men tydligen så kanske det här e det sista..
Allt du vill att jag ska göra e att hålla mig undan och ge dig tid, men det är fan inte lätt för jag älskar dig mer än allt.. Jag vet inte riktigt vem jag ska prata med, du brúkar vara den jag pratar med om allt..ALLT!

Jag e ledsen det är jag, ska inte ljuga och säga att jag inte är det. Men du vill ha tid och de ska du få..

Jag håller mig undan för att jag älskar dig!

Hoppas alla ni andra om någon nu läser detta har en bra dag!

Nu går jag i ide... för kallt för att leva själv!

ciao

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Hur ont det än gör är du inte ensam. Vi älskar dig. Gå inte i ide, låt oss värma dig istället. Ok? Ring/messa/maila om du vill prata.

Miljoner kramar från gammel moster

2010-11-01 @ 14:01:13
Postat av: Sabina

Vad det än är löser det nog sig och blir bra Erica , du är stark å klarar dig genom det mesta det vet jag :)

2010-11-06 @ 12:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0