101110

En ny dag!

Imorse fick jag uppleva det bästa med att ha hund. Jag lyfte upp henne i sängen men som vanligt springer hon alltid bort till den andra sidan där N brukade ligga. Hon började gnälla o´ch leta som en tok men hon kunde inte hitta honom. Hon började tom gräva. Jag fick lyfta på täcket för att visa att de inte fanns någon där. Tårarna började komma och det märkte hon på en gång, hon gick fram till mig och knuffade på mitt huvud, gav mig en puss sedan la hon sitt huvud på mitt och låg kvar så tills jag hade lugnat ner mig..


Jag har bestämt mig för att ta dag för dag, allt är lika jobbigt men det börjar ändå bli lite bättre.
Jag måste börja sova igen, jag måste äta har börjat bli svag i kroppen. Men det går verkligen inte att äta, jag försökte igår men började bara må illa.. Men äta måste man göra!

Ska även göra om i mitt rum, rensa alla saker utav minne och lägga dom någonstans.. Men jag har lovat mamma att inte göra allt för stora ändrigar i mitt rum.. Men nu ska jag gå och vara social, som tur är så är jag inte själv idag så kan tänka på annat..

Ha det bra Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0