101125

Ett nytt liv!

Jaha nu har jag äntligen bestämt mig, jag ska sätta igång med träningen igen. Sluta med allt socker och onyttigheter med. Jag vet att jag sagt det förut så säkert inte så många som tror på mig nu men den här gången känner jag mig motiverad. Jag va ute och sprang i måndags, inte hur längt som helst för att knät börja hålla på igen.. Så nu när jag ska springa nästa gång måste jag ha på mitt knäskydd. Jag vill gärna kunna gå när jag blir äldre!.

Jag har bett min mammas moster( hon e inte gammal, 30+) att göra att träningsschema åt mig. För jag vet att har jag det på ett papper så vet jag exakt vad jag ska göra. När jag väl tränar så känner jag mig lyckligare än någonsin. Jag känner mig fri och alla problem försvinner (för stunden iaf) så nästa vecka börjar jag med allt.
Inga undanflycker längre, vädret får inte stoppa mig. Jag ska övervinna allt och jag ska tillbaka till den form samt kondition jag hade förut.

Dags att börja tänka på mig själv och inte alla andra!

Ha en bra dag gott folk!:D


Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag tror på dig! <3

2010-11-25 @ 19:50:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/barabettan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0