101126

Fredag!

Jaha min sista vecka då jag har något onyttigt i mitt liv. Nästa vecka är det bara att köra igång! Visst hade det varit roligare att springa på våren men nu måste jag ge mig ut och så är det!

Idag fick jag äntligen träffa min älskling Johanna, känns alltid som evigheter när man träffar henne. Hon bor ju så långt bort:(. Men som vanligt finns det alltid mycket att prata om och våra munnar går. Jag har tur som har henne, hon får mig alltid att må bättre!

På mässan idag så var det en massa barn, fan vad gammal jag kände mig. Men tiden gick och huvudvärken kom. Herregud säger jag bara!

Efter mässan så åkte jag till mamma där de plockade upp mig så vi kunde åka och handla. jag köpte ett stort Oxben till nellie haha. Benet var nog större än henne. Men gott var det nog för det tog ett tag innan hon ville släppa det.

Ikväll blir det väl idol, ska försöka vara uppe till eftersnacket men jag brukar inte orka. Men vi får se, om huvudvärken lägger sig så gör jag nog kanske det. Måste busa med hunden också, hon får inte tro att jag glömt henne.

Ha en bra kväll/helg alla!

Ciaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0