101012

En lååååång dag!

Usch vad tråkigt jag har haft det idag, inte gjort ett skit. Har bara busat en massa med Nellie och även lärt henne att springa hämta leksak sen komma och lämna den hos mig. Så ja, det har väl vi mest gjort, Hon ooch jag.

Imorn måste jag hitta på något nytt att göra, funderar på att gå på en riktigt lång promenad med nellie. Hon älskar att följa med. Det värsta är att hon älskar skogen men inte jag. Ska se om jag kan ta några bilder på henne imorn.

Nu ska jag äta middag samt se matchen mellan Holland och Sverige. Självklart hoppas jag på sverige men tror inte vi direkt har någon chans.

Men aja nu ska jag logga ut från datorn.
Ha det bra

Ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0