101013

En underbar dag.

Vilken dag det varit än så länge. Kim ville att vi skullebaka chockladmuffins så de har vi gjort, sen har jag fått sopa hela vardagsrummet för Nellie väljer att dra med sig hela skogen hem.

Min lilla plutt är verkligen söt, man kan ju inte bli arg på henne. Pappa går ut med henne halv 6 på morgonen sen så väcker hon mig runt 7-halv 8 och så går vi ut. Sen sover hon till 9 halv 10. Så väldigt skönt att få sova de få extra timmarna. Men hon sover ju väldigt mycket under dagen med. Just nu ligger hon på rygg i soffan med sin filt över sig (hon drar över filten själv) Nä usch vad mycket jag älskar henne. Mitt allt!

Nu ska jag och kim börja med maten, Nicke har match idag så maten måste vara klar när alla kommer hem.

Ha en bra dag

Ciaaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0