börja om

En ny chans!

Jag har funderat länge på att börja skriva igen. Måste ha något ställe där jag kan skriva vad jag vill och känner.
Just nu känner jag iaf att jag bara vill börja om med allt. Släppa allt det gamla och bara börja på en ny väg.
Mycket händer i ens liv, som jag fortfarande inte kan fatta. Människor kommer och människor går.

En glad nyhet är iaf att jag skaffat mig en hund, hon e så söt och hon får mig verkligen att må bra.
Just nu ligger hon vid mina fötter medan jag sitter vid datan, hon sover nästan hela tiden.

Snart ska jag börja fixa här hemma, så man senare bara kan koppla av.
Nä nu ska jag gå och göra nått att äta, samt ska Nellie (min hund) ha mat med.

Ha det bra!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0